Kangoopack, alături de RBL: CAPITALUL ROMÂNESC – implicații și oportunități la un an de pandemie

Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, este alături, în calitate de partener, de evenimentul CAPITALUL ROMÂNESC – implicații și oportunități la un an de pandemie, organizat de Fundația Romanian Business Leaders.

Anul trecut, la doar 4 zile după declararea stării de urgență, a fost organizat primul eveniment online RBL, dedicat Capitalului românesc – implicații și oportunități. La momentul respectiv, invitații au oferit perspective despre ceea ce credeau că va urma. Uitându-ne în retrospectivă, ne dăm seama că unele lucruri au fost așa cum am previzionat, iar altele nu. Pe 1 aprilie, între orele 17.00 și 20.00, ne reîntâlnim cu o nouă serie de conversații despre cum arată lucrurile la un an de pandemie, pe mai multe paliere ale capitalului românesc  și antreprenoriatului.

Am pregătit trei sesiuni de câte o oră și îi vom avea alături de noi pe: Dragoș Petrescu, Mihai Marcu, Felix Pătrășcanu, Marius Ștefan, Dragoș Roșca, Dan Isai, Dragoș Neacșu, Dan Pitic, Iulian Cîrciumaru, Angela Roșca, Laura Florea, Sorin Axinte și Sergiu Neguț.

Vom discuta alături de invitații noștri care sunt temele care ne vor face agenda în 2021, care sunt scenariile de funcționare pentru anul în curs și anii următori, dar și despre care sunt informațiile și semnalele de care să ținem  cont atunci când luăm decizii.

Read More

Suntem atenți la evoluția fiecărei industrii, cu o abordare specifică pentru fiecare sector de activitate

Anul 2021 a început în forță, cu proiecte noi și provocatoare atât în retail, FMCG, cât și în producția de mobilă. Am început discuții alături de numeroși clienți despre potențiale proiecte de optimizare costuri și asta ne face să credem că 2021 va fi un an foarte bun pentru noi.

De asemenea, am pregătit un plan ambițios de investiții în dezvoltarea capacităților logistice și de producție, în extinderea echipei și sperăm că împreună cu clienții noștri să contribuim cu toții la un mediu economic puternic și stabil. În acest context optimist, rămânem fideli principiilor noastre de a aduce un plus de valoare partenerilor noștri la fiecare interacțiune prin soluțiile integrate și inovative oferite.

Care sunt industriile pe care le targetăm în 2021?

Ce este foarte important de știut e faptul că putem acoperi orice industrie și aplicație, putând oferi soluții integrate în cele 4 mari domenii ale ambalării secundare: înfoliere cu folie stretch, legare cu benzi de legat, formare și sigilare cutii cu benzi adezive precum și ambalarea grupată utilizând folii termocontractibile. De asemenea, oferim soluții inovative pe partea de fixare și protejare produse în cutii utilizând atât hârtie specială cât și pernițe speciale umplute cu aer precum și soluții integrate în zona de Logistică / Warehousing.

De asemenea, suntem atenți la evoluția fiecărei industrii și în funcție de cerințele fiecărei companii vom avea o abordare specifică. Ne așteptăm să vedem în acest an o dezvoltare în zona de e-commerce, a pieței de retail FMCG, pharma și a zonei de logistică și depozitare, dar piețele de materiale de construcții și cea a producției de mobilă au și ele perspective bune de creștere.

 

Read More

Cum poate o companie să-și optimizeze costurile cu ambalarea

Costurile cu ambalarea și expedierea produselor vor avea în 2021 un impact tot mai mare în profitabilitatea companiilor și estimăm că acestea vor beneficia de o atenție sporită din perspectiva nevoilor pe care le au managerii și antreprenorii din România. Totuși, cum își pot optimiza companiile costurile cu ambalarea? Va propunem următoarele idei și recomandări concrete:

  1. Optimizarea costurilor cu ambalare trebuie văzută ca un proces continuu iar acest lucru este determinat de evoluția tehnologiei, a cerințelor pieței, a mediului economic și concurențial în general. Dacă ne uităm la marile companii din orice domeniu, de multe ori identificăm persoane dedicate optimizării proceselor interne, persoane ale căror sarcină principală este căutarea și identificarea de soluții, metode, procese și materiale prin care să eficientizeze procesele și să optimizeze costurile interne ale companiei.
  2. Un aspect foarte important pe care îl vedem în piață în ultimii ani este că firmele încep să înțeleagă faptul că prețul nu este egal cu costul și astfel focusul se mută dinspre compararea unor prețuri înspre o cunoaștere și analiză a costurilor totale cu ambalarea produselor.
  3. Ca urmare a creșterii costurilor cu forță de muncă, a costului cu utilitățile și a costurilor cu serviciile conexe tot mai multe companii au trecut de la ambalarea manuală a produselor către ambalarea automată.
  4. În această perioadă, post COVID 19, este cu atât mai important ca fiecare companie să poată funcționa cât mai automatizat, cu un număr redus de personal și cu o reducere la minimum a contactului dintre produs și operatori astfel încât riscul de contaminare să fie eliminat complet. De asemenea, controlul și reducerea costurilor totale vor juca un rol vital în funcționarea și supraviețuirea companiilor în perioada următoare.
  5. De aceea, pentru a fi competitivi în zilele noastre, se impune automatizarea proceselor repetitive iar procesul de ambalare , în întregul sau precum și pe etape separate, este un domeniu relevant în acest sens.
  6. Investițiile în echipamente performante de ambalare se amortizează într-o perioadă de 1-3 ani în funcție de specificul fiecărei activități iar durata de viață a unor asemenea echipamente poate depăși 10 ani în condițiile unei exploatări responsabile și a unei mentenanțe corespunzătoare.
  7. Fiind un domeniu foarte vast și complex, tot mai multe companii apelează la companii și soluții specializate care să le analizeze întregul flux logisitic și ulterior să vină cu propuneri de optimizare a costurilor.
  8. Avantajele unei asemenea abordări pentru firme sunt multiple, pornind de la faptul că vor avea access la expertiza deținută de specialiști care fac asta zilnic, vor avea o înțelegere de ansamblu a acestor costuri și în același timp se vor putea concentra pe îmbunătățirea activității lor de bază.
  9. Considerăm că apelarea la firme specializate în domeniu, focus pe analiza costului și nu pe compararea unor prețuri precum și automatizarea proceselor repetitive poate aduce o reducere semnificativă a costurilor cu ambalarea și expedierea produselor
Read More

Perspective 2021: am început anul cu optimism

2021 este un an în care transformarea comportamentului de consum va continua. Vom “beneficia” de moștenirea lăsată de provocările anului 2020 și avem în față 12 luni cu multe necunoscute și întrebări pentru care va trebui să găsim împreună răspunsuri.

Din punct de vedere economic, 2021 va fi anul în care o parte dintre măsurile de anestezie economică vor fi eliminate și astfel va trebui să ne adaptăm noilor realități.

În ceea ce privește domeniul în care activăm noi, cel al soluțiilor profesionale de ambalare, 2021 va fi, de asemenea, un an al transformării, în care fiecare companie va fi extrem de atentă cu toate categoriile de costuri și, implicit, un an al optimizării costurilor pentru ca firmele să rămână sustenabile în piață. Costurile cu ambalarea și expedierea produselor vor avea un impact tot mai mare în profitabilitatea companiilor și astfel vor beneficia de o atenție sporită.

Din acest punct de vedere, suntem foarte bine poziționați în piață, avem o rețea vastă  de parteneri, deservim foarte bine întreaga țară și soluțiile oferite de noi acoperă o gamă extrem de mare de industrii și domenii.

Am bugetat pentru 2021 investiții considerabile în extinderea capacităților proprii, în lansarea pe piață de noi produse și soluții inovative care să răspundă nevoilor partenerilor noștri.

Acoperim practic orice piață, industrie și domeniu de activitate (de la retail, food&beverage, pharma, până la e-commerce, logistică, materiale de construcții, industria mobile și automotive), iar soluțiile noastre integrează partea de infoliere, legare, sigilare, fixare și protejare produse precum și automatizarea acestor procese.

În concluzie, am început anul 2021 cu un optimism moderat și cu aceeași dorința de a fi alături de partenerii noștri, de a-i ajuta să își optimizeze la maxim costurile cu ambalarea produselor.

Read More

Trei tendințe în retail 2020-2021

Echipa Kangoopack este alături de comercianți prin soluții inovatoare și prietenoase cu mediul care permit livrarea produselor rapid și în condiții de maximă siguranță. Prin urmare, sectorul de retail este în atenția noastră în fiecare zi. Ne-am uitat la tendințele momentului în comerț și vă împărtășim o selecție cu trei tendințe din retail pe final de an 2020 – început de 2021.
1. Creștere a mărcilor private din retail 
Observăm o creștere accentuată a mărcilor private dezvoltate de marii jucători din retailul autohton. Asfel, potrivit tipografiei Rottaprint, aceeași tendință este prezentă și în țări precum Ungaria, unde retailerii se orientează către dezvoltarea mai multor sortimente de produse cu marcă proprie, însă cu un număr de tiraje mai mic.
2. Creșterea comerțului online
Creșterea comerțului online, a serviciilor și aplicațiilor de livrare, precum și a numărului de persoane care lucrează de acasă vor accelera schimbări în retail. Conform Moody’s, comerțul online, ca procent din totalul vânzărilor din retail, va rămâne ridicat și va avansa în 2021.
Astfel, industria de retail va fi stabilă în 2021, în contextul în care revenirea cererii va fi contrabalansată de creșterea comerțului online, ce vine la pachet cu o marjă de profit diluată.
Factorii determinanți ai acestei viziuni pentru următoarele 12-18 luni includ redresarea vânzărilor și a profiturilor – deși pentru unii retaileri acestea vor rămâne sub nivelul celor din 2019, stabilizarea cererii pentru produse alimentare și o perspectivă economică mai bună.
3. Optimizarea procesului de ambalare
Retailerii își optimizează acum procesul de ambalare pentru a obține o reducere a poluării prin diminuarea cantităților de plastic și carton puse în piață, ca parte a strategiei companiilor de a proteja mediul înconjurător.
Să nu uităm că această perioadă este plină de provocări. Companiile caută să-și optimizeze procesele operaționale investind în tehnologii noi, în automatizarea proceselor de ambalare și obțin astfel o reducere a costurilor aferente per unitatea de produs livrat. Mai departe, companiile obțin o calitate ridicată și constantă a ambalării printr-un control mai bun al procesului de aprovizionare evitând astfel sincopele ce pot apărea ca urmare a lipsei de personal specializat sau vârfurile de sezon, când se impune o flexibilitate foarte mare din partea firmelor.
Read More

Tendinţe în eCommerce pentru anul 2020

Împărtășim cu voi patru vești bune din business și promitem ca vom face asta în mod constant pe site-ul nostru. Astăzi ne uităm la oportunitățile din piața comerțului electronic, alaturi de care echipa Kangoopack este prin soluții inovatoare și prietenoase cu mediul care permit livrarea produselor rapid și în condiții de maximă siguranță.

  1. Prima surpriză: participăm la Black Friday 2020. Este prima noastră astfel de campanie, așa că îi dedicăm toată atenția – perioada de desfășurare este 9 – 23 noiembrie și se aplică tuturor contractelor semnate în acest răstimp.

Cu ce sărbătorim? Reduceri cumulate de peste 50000 EUR și peste 25 de articole în campanie. Le puteți vedea pe toate aici – https://www.kangoopack.ro/black-friday/

  1. Creşte piaţa de e-commerce

Ritmul de creştere al comerţului electronic a accelerat puternic anul acesta în contextul declanşării pandemiei, procesul de achiziţie dintr-un magazin online fiind dictat în primul rând de preţ şi apoi de timpul de livrare, notorietatea retailerului sau de recomandările prietenilor, potrivit unui studiu realizat de iSense Solutions pentru summitul GPeC – evenimentul anual dedicate industriei de e-commerce din România.

Pandemia a accelerat cu cel puţin doi ani comerţul online românesc şi creşterea pieţei de e-commerce faţă de 2019 va depăşi 30%. 

  1. Black Friday 2020, creștere față de 2019

Numărul și valoarea comenzilor în octombrie au crescut cu 50% față de perioada similară a anului trecut, relevă datele platformei MerchantPro, la nivelul celor peste 1.500 de magazine active. În perspectiva Black Friday, trendul ascendent va continua și în noiembrie, când se așteaptă creșteri medii de 35-40% față de vânzările înregistrate la Black Friday 2019.

  1. Cea mai mare creștere din UE

Piața de comerț electronic din România are potențialul să înregistreze cea mai mare creștere din Uniunea Europeană, în acest an, în condițiile în care pandemia a forțat tot mai mulți retaileri, care se bazau doar pe magazine fizice, să migreze spre online. Aceasta estimare aparține companiei de curierat DPD România, care a închiriat noi spații de depozitare, în Arad, București și Brașov, cu o suprafață totală de 5.500 metri pătrați.  

În tot acest context optimist, echipa Kangoopack este alături de comercianți și magazinele online prin soluții inovatoare și prietenoase cu mediul care permit livrarea produselor rapid și în condiții de maximă siguranță.

 

Read More

Kangoopack, alături de Club Retail 2020: tendinţe noi în FMCG şi Food Retail

Mariel Petric, CEO Kangoopack, va participa, ca membru al comunităţii, la conferinţa UN NOU ÎNCEPUT, din cadrul ediţiei 2020 a Clubului de Retail, organizat de Piaţa şi partenerii săi, la Hotel Alpin din Poiana Braşov între 14 şi 16 octombrie.

La Club Retail 2020 se disecă noua realitate, se share-uiesc informaţii şi opinii, se analizează şi se interpretează date proaspete, se împărtăşeşte experienţa acumulată în trecutul apropiat: adică, se valorifică ceea ce avem în comun – cunoaştere şi putere dată de parteneriate.

Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, – utilaje și produse consumabile pentru ambalarea mărfurilor pe paleți, ambalare grupată, legare, formare și sigilare cutii și consumabile, este partener al Clubului Retail 2020.

Schimbarea provocată în piaţa bunurilor de larg consum de fenomenul Covid 19 este în desfăşurare, aşa cum bine ştim, deci adaptarea operatorilor din FMCG şi Food Retail va continua să evolueze în funcţie şi de alţi noi parametri care urmează să se ivească. În vremuri de criză (să acceptăm că ar putea apărea în viitorul apropiat), schimbul de idei şi de experienţă este mai important decât oricând, iar aceasta este baza de la care plecăm în configurarea conferinţei UN NOU ÎNCEPUT.

Despre programul Clubului, speakerii şi topicurile de discuţie ale conferinţei UN NOU ÎNCEPUT găsiţi toate detaliile pe websiteul evenimentului, www.clubrh.ro.

Read More

ANTIFRAGILITATE într-o lume a crizelor (eveniment RBL)

Mariel Petric, CEO Kangoopack, va participa la evenimentul ANTIFRAGILITATE într-o lume a crizelor, organizat de Fundația Romanian Business Leaders în perioada 27 – 29 octombrie 2020.

Fundația Romanian Business Leaders este o comunitate de antreprenori, manageri și profesioniști români din diverse domenii. Ceea ce ne unește este dorința de a contribui la un bine public dincolo de interesele de companie, industrie sau domeniu. Credem că România va fi o țară mai bună pentru business atunci când va deveni o țară mai bună pentru oamenii ei.

Mariel Petric este membru RBL și se implică din dezvoltarea organizației.

Evenimentul ANTIFRAGILITATE într-o lume a crizelor reprezintă trei zile cu sesiuni online despre cum înțelegem lumea în care trăim pentru a lua cele mai potrivite decizii.

Vom discuta despre cum facem față incertitudinii și cum ne putem folosim de ea că să devenim antifragili în diverse situații sau paliere ale vieții: societate, business, educație și economie.

Read More

Tendințe in business: Optimizarea și automatizarea procesului de ambalare

Lanțul de distribuție a mărfurilor s-a diversificat substanțial ca urmare a cerințelor tot mai mari ale clienților finali, potrivit Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, – utilaje și produse consumabile pentru ambalarea mărfurilor pe paleți, ambalare grupată, legare, formare și sigilare cutii și consumabile.

Dacă anii trecuți marfa era livrată pe filiera producător – revânzător en-gros – client final acum acest lanț se prezintă sub forma producător – depozit regional al producătorului – firma de logistică care pregătește comenzile – transportator – revanzator – firma de livrare – client final. În tot acest lanț nou, fiecare adaugă valoare, dar, în același timp, adaugă și un cost suplimentar în prețul final al produsului către client.

“Pentru a fi competitivi în piață, pentru a putea oferi produsul la un preț care să nu fie prohibitiv pentru clientul final apare nevoia tot mai pregnantă de a eficientiza activitatea fiecărei verigi din acest lanț de distribuție”, a declarat Mariel Petric, CEO Kangoopack.

În acest sens, optimizarea costurilor de producție și a celor de distribuție sunt acțiunile obligatorii de luat. Iar costul cu ambalarea produselor (la producător și la firmele de logistică / transport ) reprezintă o pondere importantă. Dacă luăm în considerare că de multe ori produsele trec prin mai multe procese de ambalare – ambalarea individuală, urmată de ambalarea grupată (baxuri, seturi, cutii ), iar la final ambalarea la nivel de palet înțelegem de ce optimizarea costurilor cu ambalarea și ambalajele utilizate are un efectiv semnificativ în prețul final al produselor.

Despre Kangoopack

Kangoopack și-a propus încă de la înființare să ajute clienții din orice industrie să își optimizeze costurile cu ambalarea produselor prin oferirea de soluții integrate și inovative – referindu-ne aici la echipamente de ambalare, produsele folosite de acele echipamente și know-how-ul procesului de ambalare.

 Companie antreprenorială cu capital 100% românesc, activând în principal pe piața din România dar având clienți și din țările limitrofe – Ungaria, Serbia, Bulgaria, Croația, Moldova, Ucraina, Kangoopack crede cu tărie în avantajele pe care tehnologiile performanțe le pot aduce companiilor care le folosesc și  aduce în piața ambalării concepte și soluții noi de finanțare, tocmai pentru a sprijini adoptarea cât mai rapidă și tehnologizarea companiilor.

 Sprijinim activ companiile din România, soluțiile oferite noi fiind axate pe optimizare costuri, creșterea productivității și protejarea mediului înconjurător.

Read More

Kangoopack, creștere organică de 22% în 2020

Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, – utilaje și produse consumabile pentru ambalarea mărfurilor pe paleți, ambalare grupată, legare, formare și sigilare cutii și consumabile, a înregistrat în primul semestru din 2020 o creștere organică de 22% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Compania estimează un avans al cifrei de afaceri de 22% la nivelul întregului an, până la 4,5 milioane euro.

Cifra de afaceri realizată de companie în 2019 a fost de aproximativ 18 milioane de lei și o marjă EBITDA de 8%, iar pentru 2020 prognoza marjei este de 10% deoarece vor fi continuate investițiile în game noi de echipamente și produse având ca scop furnizarea de soluții complete și integrate ambalare aplicabile oricărei industrii.

 Creșterea înregistrată de Kangoopack în ultimul an este bazată, în principal, pe diversificarea gamei de soluții oferite, pe echipamente și produse de o foarte bună calitate, creșterea vânzărilor online precum și pe creșterea importanței pe care costul cu ambalarea / protejarea produselor îl are în costul total al unei companii. Odată cu apropierea companiilor de consumatorii finali precum și creșterea accesului companiilor la diferite soluții de ambalare, a fost tot mai pregnantă nevoia acestora din urmă de a-și optimiza costurile cu ambalarea produselor comercializate.

“Într-o perioadă cu multe incertitudini economice, evoluția noastră este în creștere în principal datorită nevoilor companiilor de a-și reduce costul cu ambalarea, ca urmare a optimizării proceselor de ambalare, a consumului de produse necesare ambalării, a timpilor de ambalare și a procesului de aprovizionare și stocare a materialelor necesare. Investind în tehnologii noi, în automatizarea proceselor de ambalare, companiile vor obține o reducere a costurilor aferente per unitatea de produs livrat, o calitate ridicată și constantă a ambalării un control mai bun al procesului de aprovizionare evitând astfel sincopele ce pot apărea ca urmare a lipsei de personal specializat sau vârfurile de sezon, când se impune o flexibilitate foarte mare din partea companiilor”, a declarat Mariel Petric, CEO Kangoopack.

Principalele industrii în care activează clienții Kangoopack sunt industria alimentară (food&beverage), industria mobilei, în domeniul logisticii și depozitării, materiale de construcții, confecții metalice și automotive, dar putem oferi soluții pentru orice industrie.

Despre Kangoopack

 Kangoopack și-a propus încă de la înființare să ajute clienții din orice industrie să își optimizeze costurile cu ambalarea produselor prin oferirea de soluții integrate și innovative – referindu-ne aici la echipamente de ambalare, produsele folosite de acele echipamente și know-how-ul procesului de ambalare.

 

 

Read More
Ai intrebari?
close slider

    Ai intrebari? Iti stam la dispozitie!