Tendinţe în eCommerce pentru anul 2020

Împărtășim cu voi patru vești bune din business și promitem ca vom face asta în mod constant pe site-ul nostru. Astăzi ne uităm la oportunitățile din piața comerțului electronic, alaturi de care echipa Kangoopack este prin soluții inovatoare și prietenoase cu mediul care permit livrarea produselor rapid și în condiții de maximă siguranță.

  1. Prima surpriză: participăm la Black Friday 2020. Este prima noastră astfel de campanie, așa că îi dedicăm toată atenția – perioada de desfășurare este 9 – 23 noiembrie și se aplică tuturor contractelor semnate în acest răstimp.

Cu ce sărbătorim? Reduceri cumulate de peste 50000 EUR și peste 25 de articole în campanie. Le puteți vedea pe toate aici – https://www.kangoopack.ro/black-friday/

  1. Creşte piaţa de e-commerce

Ritmul de creştere al comerţului electronic a accelerat puternic anul acesta în contextul declanşării pandemiei, procesul de achiziţie dintr-un magazin online fiind dictat în primul rând de preţ şi apoi de timpul de livrare, notorietatea retailerului sau de recomandările prietenilor, potrivit unui studiu realizat de iSense Solutions pentru summitul GPeC – evenimentul anual dedicate industriei de e-commerce din România.

Pandemia a accelerat cu cel puţin doi ani comerţul online românesc şi creşterea pieţei de e-commerce faţă de 2019 va depăşi 30%. 

  1. Black Friday 2020, creștere față de 2019

Numărul și valoarea comenzilor în octombrie au crescut cu 50% față de perioada similară a anului trecut, relevă datele platformei MerchantPro, la nivelul celor peste 1.500 de magazine active. În perspectiva Black Friday, trendul ascendent va continua și în noiembrie, când se așteaptă creșteri medii de 35-40% față de vânzările înregistrate la Black Friday 2019.

  1. Cea mai mare creștere din UE

Piața de comerț electronic din România are potențialul să înregistreze cea mai mare creștere din Uniunea Europeană, în acest an, în condițiile în care pandemia a forțat tot mai mulți retaileri, care se bazau doar pe magazine fizice, să migreze spre online. Aceasta estimare aparține companiei de curierat DPD România, care a închiriat noi spații de depozitare, în Arad, București și Brașov, cu o suprafață totală de 5.500 metri pătrați.  

În tot acest context optimist, echipa Kangoopack este alături de comercianți și magazinele online prin soluții inovatoare și prietenoase cu mediul care permit livrarea produselor rapid și în condiții de maximă siguranță.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ai intrebari?
close slider

Ai intrebari? Iti stam la dispozitie!